sobota, 12 grudnia 2020

Zimowy blejtram

Zwykle przed świętami jestem zawolona ogromem pracy. Intensywny okres zawodowy oraz działania charytatywne (pudełka dla Biżuteryjek dla WOŚP) zajmują mi większość czasu. Staram się jednak znaleźć chociaż chwilę, by stworzyć jakąś fajną ozdobę do mojego mieszkania oraz te kilka kartek dla wyjątkowych osób. I tak powstał ten blejtram, ze zwykłej potrzeby stworzenia czegoś co ozdobi moją ścianę na święta. Tworzyłam go pośród drewnianych pudełek, myśląc o rozwiązaniach jakie jeszcze muszę wdrożyć w aplikacji i ile prezentów zostało mi do kupienia. Bez względu na myśli, była to jednak chwila wytchnienia.  

Papier podarłam i pogniotłam przed przyklejeniem do blejtramu. Jako główny element mojej pracy wybrałam ozdobne tagi. Mając już dwie części układanki tworzyłam resztę kompozycji. Dodałam dużo naturalnych dodatków, tekturek. Ma mojej pracy nie mogło zabraknąć mediowych akcentów. Od pięknych past brokatowych, bo cudne kolory farb akrylowych i białe gesso. 






Użyłam:


Pozdrawiam ciepło! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz