wtorek, 8 grudnia 2020

Czerwona gwiazdka

Hej, hej !
W tym roku mam fazę na czerwony kolor - do tego chciałam podjąć się próby pomediowania w klimacie świątecznym. 
I tak oto powstała czerwona gwiazdka, na sklejkowej bazie, z naszymi UHK-owych papierami z kolekcji "Old Fashioned Christmas". 
UHK-owy tag pomalowałam przeźroczystym gesso a potem potraktowałam woskiem, co dało efekt, którego się nie spodziewałam. 
Na zdjęciach dobrze tego nie widać, ale musicie mi uwierzyć na słowo. 
Do tego dołożyłam: tekturki fabryki weny, odlewy, drobne ozdoby Tima Holtza, tłuczone szkło, kuleczki 
dużo złotego i czerwonego wosku. Mam wrażenie, że układanie tej kompozycji trwało wieki, 
bo ciągle coś dokładałam i odkładałam, ale efekt końcowy jest spoko - przynajmniej tak mi się wydaje ;) 










Wykorzystałam:



Pozdrawiam serdecznie:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz