sobota, 31 stycznia 2015

Paryska walentynka

Chyba w najbliższym czasie właśnie walentynki będą królować na blogach, więc i u mnie powstała jedna


 Jak widać w dalszym ciągu oswajam format kartki DL

I jeszcze taka kulinarna inspiracja :)  
kolorystyczny komplecik: kartka +deser!  

Do wykonania kartki użyłam dwóch papierów z kolekcji Paris, Paris
Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości    Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości

A na koniec chciałam serdecznie zaprosić wszystkich, 
którzy brali udział w zabawie tagowej 2014 
na podsumowanie-2 lutego!

:* 

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładna chociaż nie czerwona ale ja właśnie nie przepadam za czerwonym :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi sie bardzo podoba! Miodzio!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie rozumiem oswajania kartki DL... Ta jest przepiękna, to po oswojeniu czego można się spodziewać? ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) Do tej pory moją ulubioną bazą kartkową był kwadrat, a za długim prostokątem (czyli DL) raczej nie przepadałam. Ale człowiek musi w życiu mieć jakąś odmianę, spróbować czegoś innego.

      Usuń
  4. Jak dla mnie to format jest już oswojony totalnie! Piękna walentynka :)

    OdpowiedzUsuń