środa, 7 stycznia 2015

Janka - podsumowanie 2014

Witam wszystkich!

Moja przygoda z papierami UHK rozpoczęła się właśnie v zeszlym roku 2014. Ulubione wzory i nawet zapach papierów UHK Gallery towarzyszą mi w świecie fantazji i jestem dumna z tego, że mogłam zostać członkiem tak wspaniałej grupy, w ktorej czuję przyjaźń, wzajemną inspiracje i wsparcie.

I oto mój 2014, moje 4+1.
Jestem fanką mixed-media, w moich pracach więc cząsto widać kolorowe plamy, chlapnięcia i oczywiście bałagan!

Wiosną stworzyłam jeden z pierwszych layoutów dla UHK ze zdjęciem mojej mamy i mnóstwiem kwiatków.

Fruits of the Forest - Wild Strawberry, Cranberry, Wild Rose, 
Pastel - Two, 
badziki Holmes in love, 
motyle brązowe


 Latem troszkę poszalałam  i użyłam papierów z kolekcji Naval Treaty, żeby zrobić  niespodziankę mojemu synkowi. 
Do dnia dzisiejszego jest łódka jego ulubioną zabawką.

Naval Treaty - Aye, aye, sir!, Sea Stories


Lubię jesień. Pora patrzeć, chłonąć widoków, postrzegać tysiące kolorów i kontrastów, spędzać długie wieczory razem z rodziną
Jesienią powstały i te tagi męskie. 
Nie wiem dlaczego, ale jesień kojarzy mi się z kolorami brąz i turkus.

Monsieur - Charles, Bertrand
Naval Treaty - The map
Holmes in love - Letter


Pewnie się zgadzacie, że zima to Święta. 
Kolekcja HoHoHolmes to wisieńka na torcie 2014. 
I mój burlap book w swiątecznych klimatach.


No i 5. pora w roku? To muzyka! 
Na ten temat spróbowałam tworzyć na nie zwykłej podstawie - na płycie winylowej. 
Z kolekcji Holmes in love - przecież muzyki słucha się sercem!



Miałam wybrać 3 rzeczy, których używam najczęściej, to wybrałam:

mgiełki, maski i pastę strukturalną





Życze wam wszystkiego dobrego w roku 2015, dużo zdrówka, uśmiechu, weny, wytrwałosci w dążeniu do celu, miłosci, sukcesów i także troszkę szelestu w kieszeni, bo przecież potrzebny nam - uzależnionym - jakiś materiał. Ja wolę UHK Gallery!




3 komentarze:

  1. Świetnie ujęte podsumowanie, Janka to dzięki UHK Gallery poznałam Twoją piękną twórczość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne podsumowanie :)
    To był świetny rok, tak!!!!

    OdpowiedzUsuń