niedziela, 30 listopada 2014

Uwaga! Dziecinnie łatwe- kursik na...

...zawieszki choinkowe.

Witajcie w niedzielne południe. Od dziś w każdą kolejną niedzielę adwentu będziemy się tutaj spotykać by zainspirować Was do wspólnego tworzenia z dziećmi. Ja z mojej trójki urwisów wyznaczyłam sześcioletniego Stasia, Marysia jest jeszcze zbyt malutka i bardziej od tworzenia lubi demolować, Julia natomiast, moja kochana nastolatka, ma zdolności manualne przewyższające większość dorosłych
 i nie byłaby tu odpowiednim modelem :) 

Choinkę wymyśliłam kiedy próbowałam z dziećmi bardziej skomplikowanych form także z paseczków.

Potrzebne:
2 paski długości 30cm 
1 pasek długości 20 cm 
1 pasek długości 10 cm
wszystkie paski tej samej szerokości około 1 cm

dziurkacz
 około 30 cm sznureczka ( nitki, włóczki)
koralik



Gotowi? Zaczynamy!









A z nieco większą pomocą mamy powstała jeszcze cebula
 (tak ją określił Stasiu)


Serduszko


  I jeszcze rozetkowa dekoracja

W pracy towarzyszyły nam papiery z kolekcji
mają idealną kolorystykę ale przede wszystkim gramaturę pozwalającą na stworzenie trwałych i stabilnych dekoracji.




WAŻNE!
Tworząc z dzieckiem nie popędzaj, nie krytykuj i 
NIE WYRĘCZAJ WE WSZYSTKIM!
Dzieci w wieku 4 lat powinny już samodzielnie wycinać, 
a starsze tym bardziej -poradzą sobie doskonale.
Lepiej je pochwalić nawet jeśli faktycznie efekt pracy 
wydaje się nam kiepski i dyskretnie troszeczkę poprawić po dziecku.
Pamiętajcie- bawcie się przy tym jak najlepiej i nie przejmujcie jeśli coś nie wyjdzie idealnie.


Dziękujemy za odwiedziny, życzymy miłej zabawy i zapraszamy za tydzień,
 Na spotkanie z nami zabierzcie:
klej, nożyczki, ołówek, talerze o różnych średnicach... 
i koniecznie te papiery:

 http://uhkgallery.com/index.php?p507,ho-ho-holmes-zestaw-papierow





8 komentarzy:

  1. Super ozdoby! Super wspólpraca. I bardzo mi sie podoba co napisalasz czerwonymi literkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję, że kursik będzie przydatny :)

      Usuń
  2. świetny kursik, chyba skorzystam, świetna rada o tej współpracy z dzieckiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień dobry. Staś zrobił świetne choinki, a cebula mnie rozbroiła. ^__^
    Ma poczucie humoru.
    Wszystkiego najlepszego w dalszym tworzeniu.
    Samych miłych chwil, Kuba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuba, serdeczne dzięki! Stanisław jeszcze nie czyta samodzielnie zbyt biegle i w tym akurat musiałam go wyręczyć :)
      bardzo ucieszył go Twój komentarz. My także serdecznie pozdrawiamy!

      Usuń
  4. REally really wonderful and a perfect "Model" (your son).
    Best regards, Synnöve

    OdpowiedzUsuń