niedziela, 9 listopada 2014

Choinka.


W kolejnym odcinku naszego listopadowego cyklu przygotowałam dla Was "życzeniową" choinkę. 
U mnie stanie na półce kominka (jeszcze nie, może za miesiąc), ale może też zawisnąć w oknie lub na drzwiach. Jest bardzo prosta do zrobienia - wystarczy deska i papier
Jest dość gruby, aby zwinąć go w rureczki warto znaleźć jakiś walcowaty przedmiot o  odpowiedniej grubości, najlepiej drewniany kołek (chociaż ja wygrzebałam w garażu ogromne .... wiertło ;) )


W aranżacji dodatkowo wykorzystałam świeczniczki, które zrobiłam w naszym zeszłorocznym dekoratorskim cyklu (więcej o nich w TYM poście), zrobione z papieru
"Winter is coming - wieści z domu"






Pozdrawiam Was serdecznie i zachęcam do papierowych, dekoratorskich eksperymentów :)
Mirella z Retro Drobiazgów

http://retrodrobiazgi.blogspot.com/



2 komentarze: