sobota, 8 listopada 2014

Paseczkowa gwiazdka

Witam, dzisiaj chciałam pokazać  gwiazdkę, którą pewnie znacie z czasów, gdy byliście uczniami szkoły podstawowej. 
Wtedy na lekcji plastyki wykonywano wiele fajnych i prostych prac.
Do jej wykonania można użyć pocięte paski z papieru scrapowego, gazetowego 
czy kartki ze starych książek.
Po odpowiednim sklejeniu powstaje taka gwiazdka
można oczywiście ją ozdobić według własnego pomysłu
moją wykonałam z 12 pasków o długości 15 cm, a szerokości 1,5 cm.
Jak widać nie jest za duża, mieści się w dłoniach
Przed świętami zawiśnie w oknie, a do tego czasu poleży w drewnianej skrzynce
Do wykonanie mojej gwiazdki użyłam
DUO Paseczki
*** 
Wszystkich, którzy czekają na podsumowanie październikowej tagowej zabawy zapraszam 10 listopada:)


3 komentarze:

  1. Beautiful star! I never made a star like this in school.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna gwiazdka! Pewnie sprobuje, naprawde prosta i jednoczesnie zachwycajaca ozdoba!

    OdpowiedzUsuń