niedziela, 9 października 2022

trampek kopciuszka

 Dzień dobry.

Jak Wam minął weekend? Byliście na Ogólnopolskim Craft Party? Jeśli tak to mieliście okazję zobaczyć ten bucik na żywo :)

Dlaczego "trampek kopciuszka"? Bo tyle razy usłyszałam od Was: "A gdzie drugi but?", że pomyślałam, że to będzie idealny tytuł posta.

Bucik został wykonany najpierw ze zbędnego kartonu. Ten szablon później pocięłam i wykonałam bazę z kartonu od "Rzeczy z papieru", a następnie okleiłam nowymi papierami "Nostalgic girl". Jeśli się przyjrzycie zauważycie adres "uhkgallery" na tyle buta, nazwę "Yume Art" obok gwiazdy na boku buta oraz narysowane przeszycia obok nitów. Sznurowadła to wstążki "Old Fashioned Ribbon".

Jeśli zastanawiacie się jak powstała podeszwa - to nie jest to żaden folder do wytłaczania. Podeszwa była gładka i nakleiłam na nią pojedyncze wąskie paski papieru. Litery w nazwach to literki z wykrojnika naklejane pojedynczo. Całość na koniec wytuszowałam.

Na FB i Insta możecie też zobaczyć filmiki z tworzenia buta i już gotowego.

Hello

How did you spend that weekend? Have you been on Craft Party in Poznań? If yes, you were able to see that shoe in real life. :)

Why I called this post "a Cinderella's shoe"? Because I heard so many times - "WHere is the other shoe?" that I thought it will be a perfect title.

I made the shoe of the loftover cardboard. Then I cut the template and made my shoe base out of "Rzeczy z Papieru" cardboard, and decorated with "Nostalgic girl" papers. If you look closely you can notice "uhkgallery" name at the back, "Yume Art" near the star and some drawn sewings near shoelaces. Shoelaces are made of "Old Fashioned Ribbon".

If you are wondering how I made the sole - it's not embossing. The sole was plain and then I added some tiny stripes of paper. Letters come from cutting dies and I glued them one by one. At the end I added some ink.

You can see films on FB and Instagram how I made the shoe and a ready made shoe.








Użyłam: / I used:



Do zobaczenia :)

See you next time :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz