wtorek, 4 października 2022

Poznańska tytka

 Tytka to w gwarze poznańskiej  papierowa torebka.

 Co roku w Poznaniu pod koniec września organizowane jest Ogólnopolskie Craft Party, czyli święto wszystkich skraperek i skraperów. I tam właśnie ma miejsce wymiana tytek. Chętni robią w domu taką tytkę, ozdabiają ją, a do środka wkładają swoją pracę, trochę przydasi i oczywiście słodycze. A potem następuje losowanie i uroczyste rozdanie tych pięknych torebek. W tym roku do środka należy włożyć własnoręcznie ozdobiony czekoladownik , oczywiście z zawartością.

Kolorem przewodnim Craft Party jest w tym roku kolor żółty i pomarańczowy. Nie miałam problemu , aby wybrać odpowiednią kolekcję z UHK Gallery. Mój wybór padł na Imaginarium i Ginger Girl. Są elementy jeszcze jednej starszej kolekcji, kto zgadnie jakiej bez patrzenia na dół?

Chciałam dziś pokazać Wam moją tytkę. Ozdobiłam ją jesiennie, bo z jesienią kojarzy mi się właśnie kolor żółty i pomarańczowy.














Mój czekoladownik przyozdobiły w tym roku żołędzie i maślaczek, tak żeby pasowało do tytki.









Do kompletu zrobiłam sobie identyfikator z imieniem.





Jestem już gotowa na Craft Party. Nie mogę się doczekać. Z kim się spotkam?


Wykorzystałam:

Imaginarium - READ ME

Imaginarium - MYSTERIOUS

Ginger Girl - IMPRESSIONS

            Bananarama - PICTURES OF LIFE




Do zobaczenia!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz