czwartek, 20 października 2022

Poczet Królów Polskich

  Nowa kolekcja od UHK Gallery - Nostalgic Girl powaliła wszystkich na kolana. 

Wszyscy jej zwolennicy chwycili za nożyczki, chwyciłam więc i ja.

Jak zobaczyłam te grafiki postanowiłam stworzyć album. I tak powstał kolejny Poczet Królów Polskich, tym razem jako prezent na osiemnaste urodziny dla Roksany, wielkiej miłośniczki książek. 

Poczet Królów Polskich to album, który kryje w sobie żartobliwe wiersze o królach Polski i ich wizerunki - na banknotach. Jest to jednocześnie pamiątka i oryginalny sposób na wręczenie prezentu-gotówki. 

  







W środku umieściłam kartkę z życzeniami, zakładkę do książki i maty na zdjęcia.

                   

         



                                            
                               

                       

  

   



  


Wykorzystałam:

 ART Journal 2 - SHOT Wabi-Sabi - IMPERFECTION
 So Sweet - SWEETS



Do zobaczenia wkrótce!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz