czwartek, 1 czerwca 2023

Dzień Dziecka

 Heloł 

Dzisiaj w Dzień Dziecka przyszło mi pokazać Wam moją inspirację. No przecież nie mogła być inna praca jak dziecięca.

 Ten dzień jest dla mnie podwójnie szczególny, ponieważ 6 lat temu 1czerwca przyszedł na świat mój syn Stefan.

Postanowiłam zrobić dla niego rameczkę z okazji jego urodzin, bo metryczki jeszcze się nie dorobił. 🤭

Papiery UHK-owe są tak uniwersalne, że bez problemu można połączyć nawet 3 różne kolekcje.

Tutaj są:

 najnowsza Cottage Girl , Sea Stories i So Sweet💙🤍










Użyłam arkuszy 




Życzę wszystkim cudownego, beztroskiego  Dnia Dziecka, bo przecież każdy z nas ma cząstkę dziecka w sobie. Nie zapominajmy o tym i cieszmy się drobnymi rzeczami.
Pozdrawiam
Katyart



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz