niedziela, 4 czerwca 2023

Box na ślub

 Rzadko robię exploding boxy. Dlaczego? Sama nie wiem. Może dlatego, że jest więcej pracy? Może...  Ale jak już robię to musi to być box niepowtarzalny i jedyny taki.







Para Młoda, czyli Darek, który gra w koszykówkę i Danusia, która jest budowlańcem znaleźli swoje pasje na ściankach boxa. Bardzo jestem dumna z kielni. Wiecie jak ją zrobiłam? Wycięłam łopatkę z Cottage Girl, wygięłam rączkę, aby udawała kielnię i podkleiłam drucikiem, żeby była sztywna.


















W środku na każdej ściance zrobiłam kieszonki, w które można włożyć prezent pieniężny.



Pudełko umieściłam w specjalnie przyozdobionym na tę okazję "trzymadełku".









 Użyłam:


Do zobaczenia ❤️ Już myślę, co Wam pokazać następnym razem 🥰


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz