poniedziałek, 2 stycznia 2023

ekspres do kawy

 Dzień dobry,

Zapraszam na pierwszy w tym roku post i gorącą kawkę. Wszystko za sprawą przygotowanego przeze mnie ekspresu do kawy. Pomysł na ekspres wpadł mi do głowy, gdy zobaczyłam cudny (prawdziwy) ekspres Jagodzianki. Bezlitośnie ją wykorzystałam do podesłania zdjęć jej prawdziwego ekspresu i tak powstał ten papierowy. 

Jak na bogatą paniusię przystało ekspres jest wyjątkowy i ma działające wskaźniki i pokrętło, pojemnik na wodę (taką cekinową :P ) i dyszę do parzenia kawy. Też jest cudnie turkusowy za sprawą papierów z kolekcji "Art Journal".

Jako bazę wykorzystałam niezniszczalne i moje ulubione kraftowe arkusze od "Rzeczy z papieru", a kilka tekturowych gwiazdek pochodzi od "Fabryki Weny".

Hello

I'd like to show you first project this year and invite you to drink some coffee. It's because my project is a coffee machine. I thought about making a coffee machine when I saw a cute (real) coffee machine that is in Jagodzianka's house. I asked her to send me some photos of the machine and that is how the paper one was made.

As a rich lady I've got the unique coffee machine with movable things, a water container (with sequins :P ) and a part for making coffee. It's is also in cute turquoise colour bacause of "Art journal" paper collection.

As a base I used the greatest kraft paper from "Rzeczy z papieru", and a few chipboard stars are from "Fabryka Weny".










Użyłam: / I used:


Do zobaczenia :)

See you next time :)



1 komentarz:

  1. Pg Slot รวม ตลาดเกมออนไลน์ในขณะนี้นั้นเติบโตขึ้นอย่างเร็วจนกระทั่งไม่ได้นึกฝัน pg slot มีผู้เล่นมากมายก่ายกองสนใจกับเกมสล็อตออนไลน์ด้วยเหตุว่าสามารถสร้างผลกำไรอย่างมากมาย

    OdpowiedzUsuń