środa, 18 stycznia 2023

Dla Babci i Dziadka

  Jak co roku przed dniem Babci i Dziadka pędzicie do apteki po wzmacniające witaminy? Poza zdrowiem, ważna jest pamięć o najbliższych.

Ja przygotowałam dwie prawie bliźniacze kartki dla Babci i Dziadka. Mogą zawierać słowa naszej wdzięczności. Wykorzystałam kolekcje od UHK Gallery: Holmes in Love oraz My dear Watson.



Chciałam Wam pokazać przy okazji jak można pobawić się z tłem. W obu kartkach wytłoczyłam wzór i pokryłam go lekko woskiem. W ten sposób wzór stał się lepiej widoczny, a tło przybrało wymiar 3D. 


Kapelusz wycięłam ze strony tytułowej zestawu My dear Holmes. Jest trochę mniejszy i pasuje na głowę marynarza. I tak z marynarza zrobiłam dziadka.









Użyłam:




Do zobaczenia!

1 komentarz:

  1. Świetne kartki. Sposób na tło wart zapamiętania, czasami długo szukam odpowiedniego papieru, zwłaszcza gdy robię z resztek ;-)
    Podobają mi się użyte przez Ciebie grafiki, mimo że sama już jestem w wieku prababciowym nie lubię grafik przedstawiających babcie i dziadków jako poczciwych staruszków.

    OdpowiedzUsuń