sobota, 19 czerwca 2021

Oczko mu się odlepiło, temu Misiu

 Jak tylko zobaczyłam nową kolekcję Imaginarium od UHK Gallery od razu wiedziałam, że musi powstać coś pozytywnego i energetycznego.I maginarium to piękne słoneczne kolory, w sam raz na lato. To także bajeczne grafiki i super napisy.

W ten sposób powstał kolorowy notes, gdzie będę zapisywać pozytywne myśli i cytaty. No właśnie cytaty. Na okładce nie mogło zabraknąć słynnego powiedzenia z filmu Stanisława Barei "Miś"  - "Oczko mu się odlepiło, temu Misiu". Jeżeli chodzi o tę kolekcję to warto zacząć właśnie od napisu, a kartka, czy inny projekt, zrobi się sama.

Notes zajął mi sporo czasu, ale warto było, bo świetnie bawiłam się przy jego tworzeniu. Sięgnijcie po IMAGINARIUM, bo z tą kolekcją powstają same bajeczne prace.





















Użyłam:

Imaginarium - MYSTERIOUS


Imaginarium - FABULOUS


Imaginarium - FAIRY TALE



Imaginarium - zestaw pasków


Imaginarium - READ ME


                                                                    

Imaginarium - MYSTERIOUS



Do następnego razu!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz