poniedziałek, 16 grudnia 2019

Grudniowniki ciąg dalszy.

Dziś zaglądamy do grudniownika Reniferove, tego w rozmiarze 30x30. Po dwa zdjęcia na stronę plus dużo ozdób, bo każda strona to prawie jak samodzielny layout.


Ciekawie zagospodarowane choinkowe tło:



I wycinanki dla ozdoby.



A ja nadal jestem bardzo zadowolona z mojej koncepcji grudniownika minimalistycznego - wklejam zdjęcie i sprawa załatwiona :) W wolnej chwili dołożyłam kilka naklejkowych napisów, żeby było ciekawiej.


Moja coroczna zimowa kawa na bogato:


Prezenty od Mikołaja dla moich dzieci:


I również tradycyjne, coroczne zdjęcia najdziwniejszych ozdób świątecznych:


A choinkę w tym roku ubraliśmy wcześnie, żeby się móc nią nacieszyć.


Dookoła robi się coraz bardziej świątecznie, mamy coraz więcej okazji do robienia fajnych zdjęć do naszych albumów - wkrótce kolejna odsłona :)


1 komentarz:

  1. Dziewczyny! Czadowe wpisy! Grudniownik w rozmiarze XL jest mega, a u Toresa najdziwniejsze ozdoby świąteczne moje fav 😂

    OdpowiedzUsuń