wtorek, 11 czerwca 2019

Schowek na wakacyjne skarby

Gotowi na wakacyjne szaleństwa? Ja przygotowałam się na wakacyjne pamiątki! Będzie gdzie schować muszelki zebrane na plaży, bilety, kapsle i inne fanty, które uda się w trakcie urlopu zachomikować. 


Ostatnio strażnikiem była ośmiornica więc tym razem postawiłam na tego cudownego morskiego konika. W otoczeniu sznurków, muszelek i gazy będzie strzegł moich wakacyjnych zdobyczy.


 Moje pudełko z każdej strony okleiłam papierem, oraz przybieliłam białym gesso. Oczywiście musiało pojawić się nico więcej warstw na wieczku. Tu postawiłam na piękny papier z małego bloczka oraz elementy do wycinania.


Sznurki, tagi, trochę ozdobnych świecidełek. Znalazło się też miejsce dla tekturki i napisu. Pudełko i zebrane w nim skarby będą świetną wakacyjną pamiątką. Kto jeszcze przygotuje sobie taki schowek?


Taka kolekcja <3


Pozdrawiam gorąco! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz