poniedziałek, 17 czerwca 2019

LO Lost Among The Clouds

Witajcie!
Dzisiaj przychodzę do Was z LO wykonanym na papierze z najnowszej kolekcji 'Light HOUSE'.
Wykorzystałam papier w cudownym zielono-miętowym kolorze jako tło dla mojego dzisiejszego modela. Sam ptak ma cudowne ubarwienie, zdecydowanie moje ulubione zestawienie kolorów i za tymi kolorami podążałam w tm projekcie.




By nadać odlewom i tłu kolory wykozrsyatłam tusze alkoholowe w różnych odcieniach brązu i pomarańczu, a tekturki pokryłam pastami do efektu rdzy w ciepłych odcieniach brązu.



Jako, że jest to morski projekt, wykorzystałam takie dodatki jak muszelki, tekturki z kotwicą i sterem oraz odbity stempel róży wiatrów.



Mam nadzieję, że moja inspiracja przypadnie Wam do gustu, a ja zapraszam Was na zakupy do sklepu .





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz