poniedziałek, 25 marca 2019

Nowa projektantka - Reniferove

Dzień dobry :)
Z ogromną przyjemnością przedstawiam Wam 
nową twarz naszego DT
Iwonę Nowak-Marchewkę Reniferove




Bardzo jesteśmy ciekawi jej prac na naszych papierach :)

Witaj na pokładzie!!!
:)

***

Witajcie!
Jest mi niezmiernie miło dołączyć do tego wspaniałego zespołu!

Ci którzy mnie znają wiedzą, że moją miłością są mixed media.
Najczęściej tworzę prace w stylu vintage, steampunk i rustykalnym 
więc takich prac możecie się spodziewać ode mnie.
Dzisiaj przygotowałam dla was banerek z wykorzystaniem nowej kolekcji Diamonds.
Nie lubię wycinać, ale te ptaszki są tak cudowne, że nie mogłam im się oprzeć.
Cała kolekcja jest bardzo uniwersalna i to w niej uwielbiam.
Ja zestawiłam tą kolekcję z turkusem, złotem i brązem, ale każde zestawienie kolorystyczne będzie wyglądało cudownie w towarzystwie tych papierów.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz