wtorek, 1 grudnia 2015

Home decor - świecznik/domek


Witajcie!

Pierwsza niedziela adwentu jest już za nami i rozpoczynają się przygotowania do Świat. Oczywiście, przede wszystkim te duchowe, ale mieszkanko również przyda się udekorować, żeby rodzina czuła się wyjątkowo na Świeta. Na blogu UHK Gallery kontynuujemy naszą grudniową tradycję, pokazując w przedświąteczne dni większe i mniejsze projekty do bożonarodzeniowego przystrojenia naszych domów. Zapraszamy na Home Decor 2015 :)




Stworzyłam więc świecznik - domek z tektury ozdobiony papierami UHK Gallery. Nie tylko na zewnątrz, a w środku też. Oto on:















W projekcie użyłam:

 
  






13 komentarzy:

  1. Uroczy domek :) A czy był czymś zabezpieczany, by paląca się w środku świeczka (odpukać!) nie zniszczyła tej cudownej ozdoby? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie byl zabezpieczany, czekalam, kiedy tealight skończy sie i nic sie nie stalo, domek jest doć wysoki (ok.30 cm), moze dlatego :)

      Usuń
  2. |Ja od dawna planowałam taki domek, ale bałam się ze się zapali właśnie od świeczki. Możliwe że wpływ na to ma duża przestrzeń w środku domku. Natchnęłam mnie tą cudownością :) Też spróbuję zrobić :D Bazą jest grubszy papier prawda?

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekałam na ten cykl inspiracji :)
    Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Janka, prekrásny projekt a tí čo sa boja sviečok môžu použiť sviečku na baterky...sú také...:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastic job great inspiration!!! Thank you ladies

    OdpowiedzUsuń
  6. O tak, kolezanka pisze, ze mozna uzyc w domku tealighty LED na baterie, np. IKEA: http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/00282778/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bajeczny domek Janka! Jestem oczarowana.

    OdpowiedzUsuń
  8. Domek jest przeuroczy :))
    A do środka można też włożyć ledowego tea lighta :)

    OdpowiedzUsuń