sobota, 2 listopada 2013

Ze schowka

Nie będę ukrywać - praca z ostatnim UHKowym kitem była dla mnie po prostu wzruszająca :)
Na rozgrzewkę - zaraz po tym, jak tylko rozpakowałam "Ze schowka" - zrobiłam prostą karteczkę...


Potem, nieco już rozochocona, zabrałam się za zrobienie książkowej zakładki...

Z pasków z elementami do wycinania pochodzą zegary, a miniatury kart bibliotecznych - z papieru Faux-pas.


Na fali tworzenia sięgnęłam po swoje ulubione papiery z zestawu, drewniane guziki i sznurek...


...tekst z nieocenionego papieru Szach i mat...


...do tego pasujące zdjęcie...


...i troszkę biżuterii...


...a wszystko to złożyło się na mój aktualnie ulubiony kolaż na blejtramie :)



4 komentarze:

  1. Wszystkie prace są wyjątkowe, kit jest naprawdę rewelacyjny! Kolaż wyszedł przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny kolaz, swietna zakladka.Cudne prace.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko, jakie cudności! Zakładka rewelacyjna, ale kolażyk mnie rozłożył :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez wymiękłam ;) cudne prace!!!!

    OdpowiedzUsuń