piątek, 29 listopada 2013

Dekoracje świąteczne kolorowo.

Przygotowując dla Was kolejną inspirację z cyklu
pomyślałam sobie, że dotychczasowe pomysły naszego DT są przepiękne, lecz bardzo podobne w kolorystyce. W większości brązowo-białe, śnieżnie-perłowe. A co z osobami wolącymi bardziej energetyczne klimaty? Tradycyjne świąteczne dekoracje to przecież też czerwień. 
Zajrzałam do swojego pudełka z papierami UHK Gallery - i co? pewnie myślicie, że nie znalazłam??
 Ciekawe KTO ZGADNIE jaki papier wybrałam?


Oczywiście papier z kolekcji, która zawsze ratuje mnie w sytuacji, gdy nie mam niczego w wymarzonym kolorze - czyli "Winter is coming"
Dzięki czerwonemu tuszowi distress wyczarowałam sobie czerwony papier z arkusza "Wieści z domu". Reszta była już prosta - wydobyłam z piwnicy spory słój, owinęłam go tym papierem, wypełniłam solą i wewnątrz umieściłam świeczki. Do kompletu w ten sam sposób ozdobiłam też szklane, proste świeczniczki. Jak Wam się podoba?








pozdrawiam Was serdecznie
konstancja8

3 komentarze: