czwartek, 19 stycznia 2012

Mimowolnie...

...zauroczy Was dzisiejsza - ostatnia prezentacja dotycząca naszego Design Teamu. "Last but not least" oczywiście!
Dziś przedstawię Wam więc Evi - Mimowolne Zauroczenia.


"Kim jestem? To dobre pytanie zwłaszcza na początku roku, zmusza do przemyśleń na własny temat. Czy jestem tą osoba, którą chciałam być mając 6 lat? Chyba tak!


Pomimo iż moje koleżanki w tym wieku chciały być nauczycielkami czy lekarkami, ja chciałam się zajmować "plastyką". Od zawsze uwielbiałam rysować, malować, lepić, szydełkować, szyć itp i wiedziałam, że to sprawia mi ogromną przyjemność.
 
Mogłam spędzać godziny nad projektami i nie czułam upływu czasu tak mnie to wciągało.


Teraz mogę się realizować poprzez scrapbooking. To hobby daje mi odprężenie, szybsze bicie serca i wielka radość. A prowadzenie bloga daje mi dodatkową przyjemność prezentacji swoich prac w konkretnym otoczeniu jakie dla nich stwarzam. Czy mam "swój styl"? to chyba pytanie nie do mnie, ale mam nadzieję, że tak.

Who am I? It's a good question, especially at the beginning of the year. It makes me think about myself. Am I this person I wanted to be at age of six? I think I am!


My all collegues in the same age wanted to be teachers or doctors, and I wanted to deal with "art". I always like drawing, painting, modelling, crocheting, sewing etc and I knew it makes me happy. I could spend hours on some projects and I didn't feel that time is passing by.



Now I could realize myself through scrapbooking. This hobby makes me feel relaxed, it makes my heart beat faster and it's a joy for me.


To have a blog for me is additional pleasure of possibility to prezent ma own works in scene I create for them. Do I have my "own style"? I suppose it's not question for me, but I hope that I have.


6 komentarzy:

  1. właśnie, ta spokojna elegancja :) śliczne prace i bardzo podobają mi się te romantyczne aranżacje na zdjęciach

    OdpowiedzUsuń
  2. Prace piękne, aranż fantastyczny - każdy by się mimowolnie zauroczył :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne! Ja też dopisuję się do fanclubu :)

    OdpowiedzUsuń