poniedziałek, 5 sierpnia 2024

autko :)

  Dzień dobry,

oto projekt, który chodził mi po głowie od dłuższego czasu i w końcu udało mi się go zrealizować. Moje autko inspirowane jest tzw "ogórem"- Volkswagenem w formie kampera.

Całą bazę wykonałam z papieru kraft od "Rzeczy z papieru" i ozdobiłam papierami z różnych kolekcji. Wewnątrz samochodu znajdują się dwa fotele, a na dachu walizki. Wszystkie drzwi się otwierają, a koła kręcą. Nic tylko wsiadać i jechać na wakacje.

Hello,

it's a project I wanted to make for quite a long time and finally I was able to make it. My car was inspired by a so called "cucumber" - a Volkswagen car.

I made the base from kraft paper from "Rzeczy z papieru" and decorated it with various paper collections. There are two seats inside the car, and some luggage at the op of the car. You can open all door in the car, and the wheels can move too. You can go in and go for a trip.








Użyłam: / I used:

 
 





Do zobaczenia :)
See you next time :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz