sobota, 2 marca 2024

jajo

  Dzień dobry,

Już na końcu marca będziemy obchodzić Wielkanoc, więc nadszedł czas na kartkę Wielkanocną. Chyba dość rzadko tworzę kartki Wielkanocne. Oto jajo na bazie od "Rzeczy z papieru". Chyba nie jest typowo Wielkanocnie. Chciałam, aby ta kartka była lekko vintage. Potuszowałam papiery, dodałam kompletnie nie wielkanocne stemple, prostą, owalną ramkę z "Wycinanki", ptaszka i kwiaty.

Połączyłam tutaj dziecięce beże z kolekcji "So Sweet" z jasnym arkuszem z "Holmes'a"

Hello

There's Easter at the end of March so it's high time to make an Easter card. I don't make Easter card very often. It's an egg-shaped card on "Rzeczy z papieru". It's not very Easter-like. I wanted it too look vintage. I used some ink on the paper, added some non-Easter stamps, oval chipboard frame from "Wycinanka", a bird and some flowers.

I used beige paper from "So Sweet" and a light paper from "Holmes".









Użyłam: / I used:

 


Do zobaczenia :)

See you next time :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz