czwartek, 22 lutego 2024

W zgodzie z naturą

 Witajcie

Dziś przedstawiam Wam pracę, która całkowicie oddaje moje zamiłowanie do przyrody i naturalnych klimatów. Las i ja to połączenie idealne, to tam odpoczywam, nabieram sił i weny, ale również relaksuje się. Gdy tylko jest mi źle to wkładam buty i wędruję do lasu. Postanowiłam stworzyć pracę dla leśniczego, dla którego las to życie. Połączenie faktur, kolorów i struktur daje nam wspaniały efekt końcowy. Do wykonania wykorzystałam arkusze z naszej męskiej kolekcji MAYBE A MAN


Czarny kolor bazy taga cudownie łączy się z papierem w deski, oraz naturalnymi dodatkami. Kolor pracy uzyskałam dzięki mgiełką od Lindy's - może zdjęcia nie oddają uroku, ale mienią się z każdym promieniem słońca.








W pracy wykorzystałam:
 

Pozdrawiam serdecznie








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz