czwartek, 28 grudnia 2023

Wspomnień czar

 Witam wszystkich serdecznie i poświątecznie :)

To moja ostatnia inspiracja w gronie gościnnych projektantek UHK Gallery. Super papiery i super przygoda - ale wszystko co dobre kiedyś się kończy - jednak wspomnienia pozostają.

Dlatego zrobiłam mini albumik harmonijkowy z kolekcji Christmas Workshop z odrobiną Art Journal Christmas i Art Journal :) . Można w nim zmieścić zdjęcia o wymiarze polaroid, zapiski (załączyłam kolorowe karteczki). Zamknąć w nim cudowne chwile bożonarodzeniowego czasu. Albumy nie są moją mocną stroną - ciągle się uczę je robić - dlatego ten jest bardzo prosty - ale czy trzeba dużo, kiedy ma się do dyspozycji tak fantastyczne grafiki?

Życzę wszystkim niezapomnianych, cudownych, radosnych chwil w Nowym Roku 2024.

















Wykorzystałam 













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz