sobota, 28 października 2023

Portret Doriana Graya


„Nie ma książek moralnych lub niemoralnych. Są tylko książki dobrze napisane i źle napisane”. O.Wilde

Dzisiaj będzie trochę mrocznie. Przyznam, że kiedy zobaczyłam słynną już grafikę dzika - do głowy od razu przyszedł mi pomysł połączenia jej w jedno z męską twarzą - w dość subiektywnej interpretacji obrazu ze słynnej powieści Oscara Wilde'a. Jej treść jest ponadczasowa - i świetnie można oddać ją przez grafiki nowej kolekcji UHK Gallery Maybe a Man (mam nadzieję, że jej twórczyni wybaczy mi takie potraktowanie jej dzieła, nie wspominając o totalnym "przecioraniu" papierów mediami, papierem ściernym itp). 

Papiery UHK są fantastyczne dla mediów - mogą ich przyjąć chyba nieskończoną ilość nie tracą na jakości, poza tym uwielbiam je rozwarstwiać (może kiedyś firma skusi się na limited edition papierów ryżowych :D. A do tego ta męska kolekcja pokryta rdzą, zgaszonymi kolorami ... 








W pracy wykorzystałam 



Pozdrawiam i do następnego postu :)

Basia



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz