wtorek, 4 kwietnia 2023

Pudełka na ATC

           ATC można eksponować
w zwykłym segregatorze ze specjalnymi wkładami na karty kolekcjonerskie .


Karty można również kolekcjonować w pudełkach, puszkach, folderach, ręcznie wykonanych teczkach itp. – możliwości są nieograniczone. 
Ja postanowiłam zrobić następne pudełko do przechowywania ATC. Nie lubię ATC umieszczać w folii. Oglądając je przyglądam się im z bliska, dotykam. Przemawiają do mnie aspekty organoleptyczne. Moje pierwsze pudełko możecie zobaczyć tutaj. Siadając do tego projektu od razu stworzyłam dwa pudełka. Mam ostatnio bardzo mało czasu na tworzenie dla siebie. Dlatego, jak już nadarzyła się taka okazja nie przestawałam tworzyć. Obydwa pudełka pochodzą z recyklingu. Jedno jest po słuchawkach do telefonu, a drugie po skarpetkach.



Pudełko z walizkami potraktowałam woskami i i biała farbą z DecoArt o efekcie postarzenia. Chciałam uzyskać taki efekt vintage, żeby wyglądało na takie starunieńkie.






 






Do zrobienia drugiego pudełka z guzikami użyłam arkusza z Art Journal 2 - Par Tea. Efekt starej spękanej farby postanowiłam uzupełnić rdzą z efektem patyny.






Zabawa nad obydwoma projektami była przednia, szczególnie przy rdzy. Oj szorowanie rąk było. Przyjemność tworzenia trochę odebrało mi długotrwałe suszenie, ale z tym sobie poradziłam. 
















Wykorzystałam:




Do zobaczenia ❤️

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz