piątek, 2 grudnia 2022

świąteczne spodenki

 Dzień dobry

A kto powiedział, że kartka świąteczna musi być w tradycyjnej formie, albo w kształcie gwiazdy lub bombki? Tym razem postawiłam na nietypową formę i robiłam świateczne spodenki na niezastąpionej bazie od "Rzeczy z papieru". 

Wykorzystałam nową kolekcję "Art Journal Christmas 2", dodałam wstązki, ręcznie robione kwiaty, tekturkowe śnieżynki i gotowe.

Hello

Who said that a Christmas cards needs to be a rectangle or in a shape of a star or a Christmas ball? I made a card in unusual shape and I made Christmas pants. I used a card base from "Rzeczy z papieru".

I used "Art Journal Christmas 2" papers collection. I added some ribbons, handmade flowers, chipboard snowflakes and a card is ready.









Użyłam: /  I used:


Do zobaczenia :)

See you next time :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz