piątek, 18 listopada 2022

Kalendarz adwentowy

 


Kalendarz adwentowy ma wyjątkową historię i może wprowadzić magiczny nastrój przed świętami. To dodatkowy element, który pomaga przygotować siebie i rodzinę do świąt.


Jak sprawić, żeby czas oczekiwania na Święta Bożego Narodzenia stał się jeszcze bardziej wyjątkowy?

Ja zrobiłam sobie kalendarz adwentowy na poszczególne dni adwentu od 1 do 24 grudnia ze zdjęciami psiaków. Będę codziennie przekładać jedną kartę i odliczać czas do Świąt Bożego Narodzenia. Pieski na zdjęciach to buldogi francuskie moich dzieci. Bonnie i Kobe mieszkają daleko ode mnie i bardzo za nimi tęsknię. Dlatego umieściłam ich fotki w kalendarzu.
 Zobaczcie, jakie słodziaki.

























Wykorzystałam:


Do zobaczenia!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz