środa, 22 czerwca 2022

Słodko, niesłodko

 Hello Hello 

Jak już wiecie z pewnością wszyscy pojawiła się nowa kolekcja i ja  wiem, że zawsze myślimy, że ta ostatnia albo ta nieco wcześniejsza to jest nasza ulubiona i nic tego nie pobije, ale wtedy pojawia sie kolejna, która podbija nasze serca i staje się tą naj. Oczywiście bywają takie też o których myślimy " co będzie jak się skończy?" Macie tak ? Ja tak miałam z mushrooms, później z Terra Incognita Earth ( ta całe szczeście jeszcze jest ) ale jestem przekonana, że te których użyłam do tego albumu poniżej pretendują do miana "niech trwają jak najdłużej" Piękne odcienie i tak jak lubię czyli nie do końca oczywiste, nadające się nie tylko na słodkie projekty, Czyli jeśli jesteście mało dzieciowi to spokojnie papiery odnajdują się również w klimacie nieco starszych dzieci ;) a nawet ślubnie będą się prezentowały cudownie ... jestem tego pewna co niedługo postaram się udowodnić ;) 






Pędźcie do sklepu bo czuję, że szybko się skończy ta kolekcja :) 

buziaki 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz