środa, 26 stycznia 2022

tag a la' Ula

 Dzień dobry.

Dzisiejszy post powstał częściowo przez naszą szefową. Naoglądałam się jej filmików o tym jak tworzy ATC i stwierdziłam, że też muszę spróbować. Niewiele mi z tego wyszło bo zamiast ATC powstał tag, ale podobnie jak Ula pokusiłam się o wiele warstw z wytuszowanymi krawędziami, o stemple i chlapania. Niestety w swoich zasobach nie posiadam ani jednej mgiełki. Nie było to jednak żadnym problemem, wystarczyło sięgnąć po farby metaliczne i chlapać pędzelkiem.

Jedyna różnica to chyba taka, że pomieszałam różne kolekcje np. "Enola" i "Art Journal Christmas".

Hello

The tag I made was made because of our boss. I watched her films as she is making ATC and I decided to try it too. I didn't manage to create them but I made a tag and I made lots of layers as Ula, I used ink on the edges, there are some stamps and splashes. Unfortunately I don't have any mists at my craftroom so I used metallic paints and a brush.

The only difference is that I used various paper collection e.g. "Enola" and "Art Journal Christmas".







Użyłam:/ I used:
 


Do zobaczenia :)

See you next time :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz