czwartek, 4 listopada 2021

Poczet Królów Polskich

  Po raz kolejny przyszło mi wykonać album na pieniądze - Poczet Królów Polskich. Ten album to pomysł naszej Tores. Jest to niekonwencjonalna forma wręczenia pieniędzy i niebanalny prezent.

Album ten zrobiłam dla  pewnej Agnieszki z okazji jej 30-stych urodzin. Agnieszka bardzo lubi podróże, dlatego wykorzystałam arkusz z mapą z Enoli  Holmes -  Escape. Pozostałe papiery to ubiegłoroczna świąteczna kolekcja - Winter Tree.




            



Opisy poszczególnych królów to cytaty z T-Raperów znad Wisły. Ktoś pamięta?










Zrobiłam także maty na zdjęcia i całość zapakowałam w pudełko specjalnie przeze mnie przyozdobione.








A w środku umieściłam kartkę dla jubilatki. Agnieszka lubi podróżować.
 Czynnie wypoczywa w górach.






Wykorzystałam:


Enola Holmes - ESCAPE

                                        



                                      
                            Pozdrawiam Was i niebawem zapraszam na moje świąteczne już projekty z tegorocznej kolekcji  Art Journal Christmas! Czekacie?


2 komentarze: