środa, 13 października 2021

Kubek z magnesikiem

Dzień dobry. W tym roku hucznie obchodziłam Międzynarodowy Dzień Kawy. 
Przygotowałam upominki dla Pań z ulubionej kawiarni i bardzo chciałam przygotować 
też drobiazg dla koleżanek z pracy, z którymi często spotkamy się przy ekspresie do kawy. ;) 
Pomyślałam sobie, że miło będzie zaczynać dzień od spojrzenia na takie apetyczne kubeczki, 
które maja magnesik, więc mogą zawisnąć na tablicach magnetycznych.
Kubeczki są z cudownej, najnowszej kolekcji - ART Journal 2. 
Wykorzystałam papiery oraz dodatki, wszystko pochlapane mgiełkami z ziarenkiem pachnącej kawki.








Wykorzystałam:

Pozdrawiam ciepło 

2 komentarze:

  1. Świetny pomysł na mały podarunek.
    Świetna inspiracja.

    OdpowiedzUsuń
  2. e back again
    Hi, I just ran across your blog via Bing. Your article is truly pertinent to my life at this moment, and I’m really happy I discovered your website.
    Have you heard about a Treadmill desk? it´s an alternate way to exercise while doing your day to day work.
    Howdy, i recpm 0.1 filter
    hydrogen water machine amazon
    ionic air purifier reviews consumer reports

    OdpowiedzUsuń