czwartek, 15 kwietnia 2021

Harmonijki

Hej, kochani! 
Jak wiecie lubimy się czasem trochę powyzywać.
Dziś przybywamy do Was z nowym czelendżem, który zadałyśmy sobie... w listopadzie :D


Zadanie polegało na stworzeniu albumu harmonijkowego.
 Dla mnie to wyzwanie podwójne, bo zrobienie selekcji zdjęć tak, by ograniczyć się do zaledwie kilkunastu, to chyba najtrudniejsza część zadania. 
Pierwsza koncepcja powędrowała do szuflady wraz z plikiem zdjęć, czekających na album o zdecydowanie większych gabarytach. Ponieważ lockdown mocno daje mi już w kość, postanowiłam zrobić album ze zdjęciami z naszego pobytu na Sycylii kilka lat temu. 
Wybrałam kilkanaście zdjęć, budzących najfajniejsze wspomnienia, spośród kilkuset :)

Ja w swoim albumie pomieszałam kilka kolekcji. Na pierwszy rzut oka różne, ale, według mnie, świetnie się ze sobą dogadały :)

Najwięcej jest tu papierów z kolekcji "Bananarama", a dodatkowo pojawił się też "My Dear Holmes" ("Enola Holmes" i "Naval Treaty")

Jak Wam się podoba?















Użyłam papierów z kolekcji "Bananarama":

A także papiery z jubileuszowej kolekcji "My Dear Holmes":

 
A dokładniej: "Enola Holmes"

 

 Oraz kolekcja "Naval Treaty":
 
 

A teraz zerknijcie na pracę Uli:
 
Mój albumik harmonijkowy ozdobiłam papierami 
ze świątecznej kolekcji 


Okazało się,
że równie fantastycznie sprawdza się do prac zupełnie nieświątecznych.
Idealnie pasowała mi kolorystyka do leśno-wodnych zdjęć moich dwóch wariatek :)


 

Dość prosta oprawa zdjęć, odrobina stempli, tagi i wstążki.


Wszystkie napisy, to paski z tej samej kolekcji 
- można wybrać sporo nieświątecznych :)

Okładki warstwowe, stemplowane, ozdobione delikatnie tekturkami z Fabryki Weny i

 pochlapane mgiełkami Lindys.



W projekcie użyłam papierów:








Jeśli podoba się Wam nasza zabawa - może się przyłączycie?
Serdecznie zapraszamy!

Pozdrawiamy :)

M&U


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz