poniedziałek, 15 czerwca 2020

Sklejkowe ramko-kartki

Praca na sklejce jest dla mnie nowością, ale muszę powiedzieć, że bardzo dobrze mi się na niej tworzyło.
Tak dobrze, że powstały od razu dwie wersje sklejkowej ramki.
Myślę, że śmiało możemy te ramki potraktować jako kartki - wystarczy napisać z tyłu życzenia i gotowe.
Jak sięgam pamięcią, to dawno, dawno temu, były modne sklejkowe kartki.
Co prawda ręcznie malowane, mniejsze i dużo cieńsze, ale to była fajna odmiana od wersji papierowej.
W pierwszej wersji fioletowej poza sporą ilością kwiatów, lawendy i innych gałązek,
wykorzystałam papiery z kolekcji AVONLEA - AUTUMN.
Do wersji niebieskiej sięgnęłam do kolekcji AVONLEA - WINTER.
W fabrykowym okienku znajdziecie uhk-owe drzewko z kolekcji Wabi-Sabi - BEAUTY.
 Oczywiście nie mogło zabraknąć naszych uhk-owych motylków i napisów.
I jak Wam się to podoba? Która wersja kolorystyczna bardziej przypadła do gustu?
Ja sama nie wiem, bo z niebieskiej nie byłam do końca zadowolona, ale teraz chyba wolę ją,
nawet bardziej niż fiolet. Jestem mega ciekawa Waszych opinii.
Buziaki miłego dnia.












Z uhk- owych papierów wykorzystałam:






Całuję mocno 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz