poniedziałek, 1 kwietnia 2019

Steampunkowe Pudełko w Brązie i Złocie

Witajcie!
Ja wiem, zbliżają się Święta Wielkanocne, a ja przychodzę do Was z kolekcją Bożonarodzeniową.
Jednak Kolekcja Old Fashion Christmas posiada najwspanialsze na świecie wzory, które idealnie nadają się do prac w klimacie Vintage i Steampunk. 






Z kolekcji wybrałam 2 arkusze DIARY oraz GREETINGS ze wspaniałymi przetarciami w kolorze brązu. Wybrałam pudełko w kształcie heksagonu, bo to zdecydowanie mój ulubiony i obkleiłam pudełko papierami. 

Pracę zaczęłam od pomalowania pudełka na czarno za pomcą gesso. Papiery zagruntowałam bezbarwnym gesso, by mgiełka nie wsiąknęła w papier i ułożyłam kompozycję z resztek papierów, drewnianych i metalowych zębatek, drucika i sizalu.



Głównym elementem jest zdjęcie z cytatem, który idealnie będzie pasował dla silnej kobiety, która nie boi się niczego. Na sam koniec białe chlapania, które rozjaśniły i wykończyły projekt, oraz delikatne złote przetarcia złotym woskiem.


Mam nadzieję, że moja inspiracja przypadnie Wam do gustu, a ja zapraszam Was na zakupy do sklepu, z którego wykorzystałam:



1 komentarz: