środa, 23 stycznia 2019

Na małe buciki

W mojej pracowni bez przerwy powstają jakieś pudełka. A ja mimo to nie mam ich dość! 

Zakochana w arkuszu Deep Breath z kolekcji Bananarama postanowiłam, że kolejna inspiracja będzie właśnie z nim w roli głównej. I tak trafił na wierzch i boczki pudełka. Położyłam na niego pastę modelującą przez maskę, mgiełki, farbki, dużo wody. Oczywiście wcześniej pamiętałam o zabezpieczeniu papieru przy pomocy bezbarwnego gesso. 


Do stworzenia kompozycji tak samo jak w przypadku świńskiego art journala posłużyły mi różnych rozmiarów kółka wycięta z kolekcji Old-Fashioned Christmas. Te mocno przybieliłam, żeby całej pracy nadać lżejszego wyglądu.


Bez tej uroczej Pani, moja praca nie miałaby sensu. Można powiedzieć, że robi robotę ;) 



Użyłam:

 
 

Pozdrawiam serdecznie,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz