piątek, 28 grudnia 2018

Święta w formacie 30x30

Przedświąteczne szaleństwo kartkowo-upominkowe przetoczyło się, jak zwykle, przez scrapowy światek - a po świętach, już na spokojnie, lubię sobie powycinać i powyklejać coś w większym formacie, czyli moje ulubione scrapy/LO, z bożonarodzeniowymi zdjęciami. Tym razem wybrałam fotkę sprzed kilku lat, bo oprócz świątecznej atmosfery ma też trochę melancholii "Jak te dzieci szybko rosną"... Na takich corocznych zdjęciach przy różnych okazjach to wyjątkowo dobrze widać. 

Bazą pracy jest kolekcja Old Fashioned Christmas, te arkusze z gwiazdkami są przeurocze i idealne na rozmaite tła. 


Wykorzystałam do ozdoby tag z choinką, bo pasuje tematycznie do zdjęcia, a tytuł scrapa znalazłam na arkuszu z napisam. 


Dodałam też trochę błysku w formie pozłoconych woskiem tekturowych śnieżynek.


Jak tylko wywołam zdjęcia z tegorocznych świąt na pewno powstanie więcej scrapów :) 


1 komentarz:

  1. Perfect inspiration :) and what attention to detail! I admire and congratulate.

    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń