środa, 24 października 2018

Wycieczka w krainę magii

Latem tego roku spełniło się wielkie marzenie moich córek - pojechaliśmy do Anglii i tam odwiedziliśmy po pierwsze specjalny sklep z gadżetami z Harrego Pottera, a pod drugie samo studio Warner Bros London, gdzie kręcono filmy z młodym czarodziejem. Była to naprawdę wspaniała przygoda, zrobiłam mnóstwo zdjęć, które później umieściłam w albumie project life.

Idealnym tłem do fotografii z magicznej wycieczki stały się oczywiście papiery z kolekcji Magic night i Magic twiglight. Dziś chciałam pokazać rozkładówki z wizyty w potterowym sklepie w Yorku - jest to "Sklep, którego nazwy nie wolno wymawiać", a bogactwo znajdujących się w nim magicznych gadżetów po prostu zapiera dech. 




W systemie project life zdjęcia umieszcza się w foliowych koszulkach z kieszonkami, a oprócz zdjęć dodaje się specjalne karty, które tym razem wycięłam po prostu z papieru Abracadabra.
 

Karty uzupełniłam pasującymi do tematu grafikami z papieru Chandelier.



Zdjęć (i kart w albumie) z wycieczki do studia Warner Bros jest znacznie więcej - pokażę je w osobnym wpisie. 


3 komentarze:

  1. Aż zazdroszczę takiej wycieczki, na pewno było magicznie 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Good article for everyone , พร้อมเปย์ทุกยูสเซอร์กับเกมฮิตพีจีสล็อตออนไลน์
    พีจีสล็อต

    OdpowiedzUsuń