sobota, 26 maja 2018

Na 50-te urodziny.

Co tu dużo pisać - tym chomikom i świnkom po prostu NIE MOŻNA się oprzeć :)
Jak dostałam najowsze kolekcje od razu wiedziałam, że muszę zrobić kartkę z tymi zwierzakami. A że nie wiedziałam, którego wybrać bo wszystkie kusiły, kartka jest dość obszerna.
I wybaczcie, że ta kartka na 50-te urodziny ma tutaj tyle zdjeć - ale przy fotografowaniu nie mogłam pominąć ikogo z tej paczki :)















P.S. a co sądzicie o tych rozkosznych pasackach ?? te maszerujące świnki,, malutkie chomiczki ? mam ochotę przyklejać je wszędzie :)

Pozdrawiam serdecznie -Mirella z Retro Drobiazgów


2 komentarze:

  1. Cudenko :) a zyczenia takie do zrealizowania ......

    OdpowiedzUsuń
  2. To fakt, zwierzaczki są świetne, a kartka super i dowcipna na dodatek :)))

    OdpowiedzUsuń