poniedziałek, 20 maja 2019

Ramka z konikiem morskim - LightHOUSE

Najnowsza kolekcja paperów UHK Gallery urzeka mnie wieloma cudownymi motywami. 
Przede wszystkim arkusz z rybkami - nie mogę oczu od niego oderwać! Powiesiłam sobie nad biurkiem i wgapiam się jak w akwarium :) 
Kolejny arkusz z rybkami natychmiast pocięłam - stworzyłam kartkę-shadowbox z wdzięcznym konikiem morskim. Konikowi dodałam ... skrzydełka. Pomyślałam sobie, że taki konik tez pewnie ma marzenia :) A że marzenia ma każdy, musi tylko uwierzyć w siebie, aby je realizować - taki shadow box może być kartką-prezentem na każdą okazję.








pozdrawiam serdecznie - Mirella z RETRO DROBIAZGÓW

5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że choć pdroinkę inspirująca :)

      Usuń
  2. Wyszło super, bardzo lubię tego typu kartki.Rewelacja.:)Masz rację trzeba wierzyć w siebie, a marzenia na pewno się spełnią.:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak właśnie - i zawsze trzeba wszystkim o tym przypominać :)

      Usuń