piątek, 22 lutego 2019

Mam i ja!

Dostajesz nową kolekcję w łapki i trzeba wybrać, od czego zacząć! Nie muszę mówić jak ciężki to wybór? Postawiłam więc na wzór najbliższy mojemu sercu:


Piękne pocztowe wzory, budynki, znaczki, napisy, aż prosi się o layout!


Zabezpieczony papier przy pomocy gesso, nieco przybrudziłam różnymi kolorami. Za pomocą pasty mikowej i maski dodałam tekstur wychodząc od środka arkusza.


Brzegi potuszowałam, całość pochlapałam mgiełkami i odbiłam jeszcze kilka stempli z drobnym drukiem. 


I w końcu mogłam zabrać się za kompozycję. Wybrałam jeszcze kilka arkuszy papieru żeby zrobić warstwy pod moim obrazkiem. Poszarpane i potuszowane paski, tagi podniosły moją kompozycje do góry. Gdzie znalazłam jeszcze trochę miejsca dodałam tekturki, gazę, metalowe elementy. Na końcu pojawiły się kwiaty, żeby dodać lekkości całej pracy.


Pięknego i kreatywnego dnia! 


Użyłam nowej, pięknej kolekcji Diamonds:

1 komentarz: