wtorek, 11 grudnia 2018

Podane na świecąco

Nic nie cieszy podczas świąt jak świecące ozdoby. Moja lampko-ramka, nie mogłaby istnieć bez odrobiny mediów, ale główną jej ozdobą są papiery z kolekcji Old-Fashioned Christmas.


Czy te tagi nie są super? Jako trzy oddzielne tworzą cały obrazek. Musiałam po prostu powiesić je obok siebie! I właśnie od tego zaczęła się ta praca.


Gwiazdkowy papier na tle nieco sfatygowałam przy pomocy gesso, dodałam dużo chlapnięć złota i bieli. Częściowo oklejona rama, została przeze mnie przymrożona za pomocą mediów dających efekt pęknięć.


Przyklejaniu ozdób nie było końca. Wykorzystałam też kartki pocztowe, które można znaleźć na dodatkowych paskach. 


Napis wycięty z dużego arkusza też musiał się pojawić. Przybrudzony tuszem spoczął na gazie otoczony ornamentami.


Na pracy zamieszkały tekturowe krasnale, buteleczki, szyszki, gaza, motki i lampki. Mam wrażenie, że co bym nie chciała na niej umieścić to świetnie komponuje się z kolorami i wzorami papierów.



I na koniec zdjęcie po ciemku. 


Pozdrawiam serdecznie,


Użyłam:

5 komentarzy: