niedziela, 18 listopada 2018

Witamy nową projektantkę - Olgę Letike :)

Dzień dobry :)
Z ogromną przyjemnością przedstawiam Wam 
nową twarz naszego DT
Olgę Sępkowską - Letike!



Olga specjalizuje się w mediowaniu, przyznam, że byłam bardzo ciekawa
 jak w to mediowanie włączy nasze papiery :)
Olga!
Witaj na pokładzie!!!
:)

****

Dziękuję za ciepłe powitanie. Dziękuję za możliwość dołączenia do tak inspirującego miejsca. Choć jest to dla mnie ogromne wyzwanie - zdecydowanie jestem bardziej mediowa niż papierowa - to zamierzam przemycić do swojego świata jak najwięcej pięknych UHKowych papierów. Zobaczymy co z tego wyjdzie ;)

To co? Czas na moją pierwszą inspirację.
Jako, że jesteśmy przed świętami a mnie cieszy wszystko co jest vintage nie mogłam oprzeć się by nie stworzyć czegoś ze wspaniałej kolekcji Old-Fashioned Christmas.


Ja co święta cierpię na brak czasu, żeby przygotować dla bliskich kartki i godne opakowania na prezenty. W tym roku, zaplanowałam jednak nie zawalić, dlatego na pierwszą inspirację przygotowałam 3 opakowania. Wiele nie potrzebowałam, bo składają się one głownie z Old-Fashioned Christmas.


Gaza, tekturki, trochę mediów - przede wszystkim jednak darte, tuszowane papiery. Mieszałam arkusze swobodnie bo wszystkie ze sobą grają. Gniecione nakładałam jedne na drugie, żeby tworzyć kolejne warstwy.


Arkusz z tagami jest po prostu cudowny. Każdy jeden to nowy pomysł na kartkę, ozdobę lub opakowanie. Dodatkowo, znajdujące się w zestawie paski również mają świetne obrazki. Nieco mniejsze, które wpasowały się idealnie w kompozycje na mniejszych torebkach.


Dla mnie do tych papierów idealnym połączeniem są 'gołe' tekturki. Pokryte odrobiną tuszu fajnie grają z papierami.


Nie mogłam też nie pozwolić sobie na nieco mediów. Do zabezpieczenia toreb użyłam białego gesso. A wszystko po skończeniu pochlapałam mgiełką Lindy's oraz rozpuszczoną w wodzie Inką Gold. Ciężko uchwycić to na zdjęciach, ale torebki pięknie mienią się złotem.



To zdecydowanie kolekcja papierów dla mnie!



Miłego dnia!
Olga - Letike

6 komentarzy:

  1. Świetnie wyszło😊. Też chciałabym tak opakowany prezent dostać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Hihi, na razie brakuje mi jeszcze prezentów. Najwyżej będe dawać same opakowania:D

      Usuń
  2. Całkowicie zgadzam się z Batbetka K, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń