wtorek, 23 lutego 2016

Wielkanocne kartkowanie

Witajcie, 
dzisiaj kilka kartek, 
które udało mi się wykonać.
Ferie niestety powoli dobiegają końca,
trzeba było więc wykorzystać wolny czas :)
I kilka z nich
prosta forma jak dla mnie ulubiona
świąteczne deski, odrobina pieczarek
świąteczne, vintagowe motywy i nakrapiane kraftowe jaja
z koronkowym zającem wraz z hand made gniazdkami :)
a jeśli jesteśmy przy temacie gniazdek, to takie ostatnio uwiłam w doborowym towarzystwie :)
Ale o gniazdkach to opowiem innym razem :)

Prace wykonane z:
Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości    Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości 
z dodatkiem 
  Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości    Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości 
Pozdrawiam :* 


4 komentarze:

  1. co jedna praca to piękniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki, ale gniazdka podobają mi się bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  3. karteczki cudne, gniazda też mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe kartki, gnizadka także. Doborowe towarzystwo to bardzo inspirujący czynnik.

    OdpowiedzUsuń