środa, 8 lipca 2015

W upalne lato.

Przypadkiem wzięłam do ręki "tytułowy" paseczek dołączany do zestawu papierów LOFT, spojrzałam na drugą stronę i ... mało ze stołka nie spadłam. Genialny! Mam ważną petycję do naszej kochanej projektantki Zusski - bardzo proszę o taki wzór w kolejnej kolekcji uhakowych papierów. 
DOŁĄCZACIE ?? Zbieram tysiąc podpisów, to może wysłucha :)
A tymczasem swoim paseczkiem okleiłam mały notesik. Dodałam odrobinę gesso i ptaszkowy stempelek.




A że loftowym papierom nie można się oprzeć, powstała jeszcze karteczka w letnim ogrodowo-upalnym klimacie. 




Pozdrawiam serdecznie


6 komentarzy:

  1. Notesik uroczy, tym bardziej, że ptaszki lubię. Karteczka jak mgiełka, cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Notesik w całej swej prostocie - przecudny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Both projects are beautiful. I especially like the one with the birds.

    OdpowiedzUsuń
  4. Both projects are beautiful. I especially like the one with the birds.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cuda, a notesik mnie rozbroił całkowicie :)

    OdpowiedzUsuń