poniedziałek, 20 października 2014

Oswajam się

no właśnie...
Oswajam się z robieniem świątecznych kartek, gdy za oknem piękna pogoda, 
a także oswajam się z formą DL
bo moje ulubione bazy kartkowe to kwadraty i A6.
 na takich dużych powierzchniach zawsze mam problem jak je rozplanować.
Trochę się nawarstwiło..
Z drugą kartką poszło mi lepiej - duże bombki to główna dekoracja

A jakie są Wasze ulubione formy kartkowe?
HO HO HOLMES - zestaw papierów     Song of Ice - Pieśń Lodu - papier z defektem   

7 komentarzy:

  1. Fajne te warstewki :) Druga też super ;) Ja też stosunkowo niedawno polubiłam format DL.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne i niebanalne, pierwsza wręcz boska:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, Winterowa wymiata :) Ja najbardziej kwadracik i to ten 13x13 :), DL dla mnie za duża do zagospodarowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Patrząc na te prace, mogę stwierdzić, że jesteś stworzona nie tylko do form kwadratowych, czy A6 ale i do DL :)
    Zdecydowanie !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja właśnie zwykle robię większe kartki. A6 robiłam może kilka razy i wydaje mi się taka tyci że nie ma gdzie tych wszystkich pięknych ozdób wcisnąć a ja lubię na bogato :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Way cool! Some very valid points! I appreciate you pennbing this
    article plus the rest of the website is also really good.


    Look at my homepage; totul despre sapun alep

    OdpowiedzUsuń