środa, 16 października 2013

Dziwolonk - Kobieco o przyjaźni


 Halo!

Tu znowu Asia-Dziwolonk:)
Tym razem mam dla Was kobiecego, romantycznego scrapa dedykowanego przyjaźni - takiej na całe życie i mimo wszystko - każdemu takiej przyjaźni życzę :)

Rozsiądźcie się wygodnie z kubkiem herbaty, bo będzie sporo zdjęć ;)


 Na bazę layoutu użyłam dwóch papierów - pod spodem Coffee Toffee, a na wierzchu Agaricus, z cudnie szarej kolekcji Mushrooms.



Jasny delikatny papier idealnie przyjął maski i stemple, nie stając się przy tym za ciężki - gotowy na przyjęcie kolejnych warstw...

 
...i kolejnych, i kolejnych ;) Znalazły się tu m.in. druga strona Agaricusa, Lycopedron, Coffee Toffee, Framboise Souffle.




Ale chyba najciekawszy efekt dały "magiczne" papiery z kolekcji Winter is coming, o której już chyba wszyscy słyszeli ;) Ja użyłam tutaj arkusza Koło Fortuny, bo nie mogłam oprzeć się pięknym rozetkom, które ujawniały się po delikatnym tuszowaniu jasnej strony papieru distressami w koordynujących z pracą kolorach. Następnie wycięłam je i umieściłam w różnych miejscach pracy, pomiędzy warstwami - zobaczcie sami - czy nie są fantastyczne? :)







Ostatnim akcentem, który dodał kobiecości całemu scrapowi, były wykonane przeze mnie kwiaty. Wycinałam je z arkusza Zaproszenie z reedytowanej kolekcji Herbatka z malinami i przekładałam płatkami wyciętymi z płótna.
Kwiatowe kompozycje uzupełniłam listkami z ciemnego arkusza Czekolada, które dodały całości kontrastu.




Zachęcam do eksperymentów z kolekcją Winter is coming i wykorzystania w pracach wyciętych elementów podkolorowanych różnymi mediami.

A my widzimy się niedługo - do zobaczenia! :)

2 komentarze:

  1. Jest absolutnie odlotowy!!!
    Rozetki rulezzz a kwiaty z uhakowych papierów wymiatają ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo !! i tak romantyczne LO jak i wspaniała okazja.

    OdpowiedzUsuń